V dnešní době existuje řada ERP řešení, které se snaží evidovat velké množství rozličných informací o různých aktivitách společnosti.
Otázkou v tomto směru je, zda máte opravdu veškeré potřebné informace o Vašich projektech na jednom místě, které je snadno dostupné pro zaměstnance v kanceláři i v terénu. A pokud ano, umí váš dosavadní systém pružně reagovat na Vaše aktuální potřeby a požadavky?
Mimo to moc dobře víme, že mobilní přístup je v dnešní době v podstatě nezbytný (více informací zde)
Nástroj na evidování obchodních aktivit společnosti (neboli CRM – Customer Relationship Management) je v dnešní době nutností.
Každá společnost má určitě nejméně jednu databázi kontaktů, o kterou se náležitě stará. Co když se ale postupem času z ničeho nic objeví další databáze a najednou jich má společnost více a se všemi pracuje odlišně? Poté se chtě nechtě stane, že informace v jedné databázi neodpovídá té druhé a tak dále.