Každá společnost má určitě nejméně jednu databázi kontaktů, o kterou se náležitě stará. Co když se ale postupem času z ničeho nic objeví další databáze a najednou jich má společnost více a se všemi pracuje odlišně? Poté se chtě nechtě stane, že informace v jedné databázi neodpovídá té druhé a tak dále.
- Nesoulad v databázích kontaktů často bývá způsoben tím, že zaměstnanec, který provádí aktualizaci jedné databáze (např. účetní), již nemá možnost aktualizovat druhou databázi (např. CRM).
- Společnosti pak mají ve svých kontaktech nejasnosti a veškeré činnosti se komplikují – vystavené faktury se vracejí, obálky jsou nedoručitelné a kontaktní osoby neexistují.
- Řešení je přitom snadné – Intrexx všechny existující databáze vzájemně propojí a bude udržovat evidované kontakty vzájemně aktuální. Navíc umožní jejich snadnou aktualizaci i během obchodního jednání, bez nutnosti přímého přístupu např. k účetnímu systému.